7  میزبان وب که Perfect Money را می پذیرند

7  میزبان وب که Perfect Money را می پذیرند

توسط : تیم محتوا
1,080

پرفکت مانی در نسل جدیدی از پرداخت های آنلاین پیشرو است. این پلتفرم از سال 2007 وجود داشته است و در حال تبدیل شدن به یک سیستم پرداخت بدون نقد برجسته در سراسر جهان است. این به دلیل امنیت و حفظ حریم خصوصی خود در عین ارائه فرآیندهای روان و کارآمد برای انتقال پول، پرداخت ها و مدیریت پول مشهور است. در اینجا میزبان‌های وب که پرفکت مانی را می پذیرند را معرفی خواهیم کرد.

سیستم پرداخت پرفکت مانی

به عنوان یک مزیت، پرفکت مانی یکی از معدود سیستم هایی است که به شما امکان می دهد چندین شکل ارز را در حساب خود نگه دارید و این کار را برای کسب و کارهای بین المللی و افرادی که از سفرهای جهانی لذت می برند اما امکان تعویض ارز ندارند، بسیار راحت می کند.

با توجه به رشد، سهولت استفاده و استانداردهای بالا برای حفظ حریم خصوصی و امنیت، جای تعجب نیست که افراد بیشتری به سمت Perfect Money روی بیاورند. البته این شامل افراد و مشاغل دارای وب سایت نیز می شود. اگر در این دسته هستید، این میزبان‌ های وب که Perfect Money را می ‌پذیرند، به شما معرفی خواهند شد.

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای ترجمه هوش مصنوعی

ارائه دهندگان هاست پرفکت مانی

چه به دنبال راهی برای کار مستقیم بیت کوین خود از طریق یک کیف پول آنلاین و پلت فرم پرداخت باشید و چه فقط می خواهید از «کمترین هزینه های موجود در بازار» در هنگام خرید برنامه میزبانی وب خود استفاده کنید، پرفکت مانی راه حلی برای این کار دارد. 

در اینجا میزبان‌های وب که پرفکت مانی را می پذیرند، آورده شده اند. ارائه دهندگان معتبر زیر ارزش همکاری با پرفکت مانی را تشخیص می دهند و گزینه هایی را برای انتقال فوری هنگام راه اندازی و نگهداری حساب میزبانی خود ارائه می دهند.

7  میزبان وب که Perfect Money را می پذیرند

GeeksHosted

GeeksHosted یک شرکت میزبان وب نسبتاً جدید است که تنها کمی بیش از یک دهه در بازار دارد. شعار آن شامل ایجاد یک اکوسیستم میزبانی وب عالی است و به آرامی جایگاه خود را در این بازار به دست می آورد. این میزبان، بسته های استاندارد میزبانی مشترک را با برنامه های متناسب با CMS های محبوب از جمله وردپرس، دروپال و جوملا ارائه می دهد.

THCServers

با توجه به اهمیت ارائه خدمات به کاربران، چه از طریق مکان های مرکز داده یا روش های پرداخت، جای تعجب نیست که THCServers در حال توسعه آگاهی از برند خود است. برنامه های THCServers دارای فضای ذخیره سازی SSD، پهنای باند نامحدود و پشتیبانی 24/7 مشتری است.

پیشنهاد مطالعه:10 بهترین شرکت PPC در سراسر جهان در 2024


Royalhost

اگر این سوال برایتان مطرح است که میزبان‌های وب که پرفکت مانی را می پذیرند، کدام هستند باید گفت که  این "میزبانی نسل بعدی" شما را به سطح دسترسی بالایی ارتقا می دهد. می‌توانید برنامه‌های میزبانی مشترک، میزبانی VPS و حتی خدمات دامنه را که در یک پیشنهاد ارائه می‌شوند، بیابید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کیف پول پرفکت مانی را باز کرده و ثبت نام کنید.

رویال هاست خدمات میزبانی وب و دامنه را با قیمت منصفانه ارائه می دهد. مشتریان می توانند انتظار 99.9% آپتایم و نام های دامنه را داشته باشند که از حدود 13.00 دلار در سال شروع می شود.

 Web4Africa

Web4Africa  خدمات خود را از سال 2002 ارائه می دهد و نام های دامنه و میزبانی وب مقرون به صرفه را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. از سال 2010 پرفکت مانی را به عنوان روش پرداخت پذیرفته است.

هر وب سایت یک نام دامنه رایگان برای سال اول، یک گواهینامه SSL رایگان، پشتیبان گیری روزانه، حساب های ایمیل نامحدود، پایگاه داده نامحدود، یک شبکه فوق العاده سریع روی سخت افزار درجه یک سازمانی و نظارت 24/7 دارد.

7  میزبان وب که Perfect Money را می پذیرند

 GrifHost

اگر در میان میزبان‌های وب که پرفکت مانی را می پذیرند، به دنبال گزینه ای عالی هستید یا به دنبال یک طرح میزبانی فروش با پرفکت مانی خود می گردید، ارائه دهنده GrifHost مناسب شماست! یک بسته میزبانی می تواند از کمتر از 10 دلار در ماه شروع شود و شما 40 گیگابایت فضای ذخیره سازی با 400 گیگابایت پهنای باند برای استفاده با مجوزهای سی پنل نامحدود خود دریافت خواهید کرد.

ضمن آنکه اگر نیاز به یک برنامه میزبانی مشترک یا VPS دارید، GrifHost  شما را نیز تحت پوشش قرار می دهد! امتحان GrifHost بدون ریسک است. اگر از برنامه خود ناراضی هستید، از ضمانت بازگشت پول آن استفاده کنید.

 AlfainHost

AlfainHost که در سوئیس واقع شده است، با مشاهده انواع روش های پرداختی که می پذیرد، شما را راضی می کند! آیا می خواهید با بیت کوین، کارت اعتباری، پی پال، CASHU، Web Money، Skrill یا پرفکت مانی پرداخت کنید؟ این میزبانی مناسب شماست.

 AlfainHost از میزبان‌های وب که پرفکت مانی را می پذیرند، خواهد بود. این میزبان تخفیف های سنگینی را برای مشتریانی که بار اول خرید دارند ارائه می دهد، بنابراین اگر بودجه کمی دارید، می توانید از صرفه جویی زیادی در هزینه ها لذت ببرید.

پیشنهاد مطالعه:امکانات و ویژگی های revoicer

 MonoVM

MonoVM  به امنیت، ثبات و کیفیت خود از طریق استفاده از CloudLinux شناخته می ود. سرورهای CloudLinux  هر مشتری را محصور می کنند و از دیدن یکدیگر و مشاهده اطلاعات حساس توسط کاربران اینترنتی جلوگیری می کنند. این یک اقدام امنیتی بسیار خوب است.

بسته های قوی MonoVM برای برنامه های کاربردی با منابع فشرده ایده آل هستند. گزینه‌های سرور اختصاصی و VPS آن بسیار تاثیرگذار است.

مزایای عمده استفاده از پرفکت مانی

اگر به دنبال میزبان‌های وب که پرفکت مانی را می پذیرند، هستید گزینه های فوق را بررسی کنید. در نظر داشته باشید که  پرفکت مانی گزینه های راحت و کاربرپسندی را برای واریز و پرداخت های P2P یا B2B ارائه می دهد. از نقل و انتقالات بانکی، ارزهای دیجیتال و شرکای Exchange پشتیبانی می کند. مشتریان می توانند ارزش سکه های کریپتو را در حساب های کاربری خود ذخیره کنند.

پرفکت مانی به طور گسترده توسط کارآفرینان آنلاین پذیرفته شده است. این بدان معناست که شما می توانید آزادانه خدمات آنلاین خود را با استفاده از فرم دلخواه خود از جمله ارز دیجیتال پرداخت کنید. پرفکت مانی به لطف بررسی هویت، احراز هویت پیامکی و محافظت از کد کارت، یک محیط تراکنش امن دارد.

برای خرید میزبان‌های وب که پرفکت مانی را می پذیرند، در نظر داشته باشید که پرفکت مانی یک روش پرداخت ایمن و ساده است.  Perfect Money کاربرپسند بوده و یک برنامه وابسته را ارائه می دهد (شما سالانه 1٪ از موجودی ثابت افرادی که از کد منحصر به فرد شما برای پیوستن به پلت فرم استفاده می کنند، به دست می آورید). این شرکت همچنین به کاربران اجازه می دهد تا به یکدیگر پول قرض یا قرض بدهند.

7  میزبان وب که Perfect Money را می پذیرند

نحوه اتصال به پرفکت مانی

پرفکت مانی فرآیند ثبت نام ساده ای دارد که در زیر نشان داده شده است. در مرورگر وب خود عبارت perfectmoney.com/signup.html را تایپ کرده و بر روی زبانه Signup کلیک کنید. اطلاعات شخصی خود را در جاهای خالی ارائه شده به ثبت برسانید. 

اطلاعات شخصی مورد نیاز شامل نام کامل، آدرس ایمیل و پستی، شماره تلفن، نام کشور و شهر، نام حساب و رمز عبور شما می باشد. موافقت خود را با رعایت قوانین و مقررات برای تکمیل ثبت نام اعلام کنید. شناسه کاربری به آدرس ایمیل معتبر شما ارسال می شود. صندوق ورودی خود را باز کنید و از شناسه برای ورود به حساب خود استفاده کنید. پس از آن می توانید برای خرید میزبان‌های وب که پرفکت مانی را می پذیرند، اقدامات لازم را انجام دهید.
 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد